czwartek, 3 stycznia 2013

Party Time! Czyli smaczne przystawki na przyjęcie.

Długo zbierałam przepisy, które sprawdziły by się na przyjęciach, urodzinach, sylwestrach itp. Udało mi się zebrać i stworzyć sporą kolekcję. Poszczególne przepisy na imprezowe przystawki i przekąski będę umieszczać pod tytułem "Party Time!". Kilka lat temu zrezygnowałam ze "śmieciowego" jedzenia - chipsów, paluszków, gotowych sklepowych ciastek. Wolę spędzić w kuchni kilka godzin i podać moim gościem smaczne i domowe przekąski po których nikogo nie będą bolały brzuchy ;). Mam kilka sprawdzonych przepisów, które niezależnie od upodobań gości wszystkim smakują. Jest również kilka przepisów dla bardzo specyficznych podniebień ;)

Poniżej prezentuję kilka zdjęć z przyjęć. W późniejszych postach wrzucę poszczególnie przepisy :)
Ser kozi zawijany w szynkę długodojrzewającą oraz koreczki z sera owczego i oliwek.

Bruschetty w formie koszyczków.


Koreczki maści różnej.


Bruschetty z pomidorami, oliwkami, bazylią i serem żółtym oraz z ogórkiem, cebulą, oregano i serem feta.

Krokiety z kapustą, grzybami, selerem naciowym i cebulą.

Domowej roboty placki tortilli z kurczakiem, serem i warzywami.

Roladki z grillowanego bakłażana w środku ser szopski zawinięty w szynkę długodojrzewającą.

Paluszki z ciasta francuskiego z frankfurterką gotowaną w sosie barbecue.

Bruschettowe koszyczki i paluszki z kiełbaską.

Kulki mozarelli w cieście od pizzy pieczone w piekarniku.
Ponownie bruchetty - łosoś z serkiem kanapkowym oraz ser feta z kawałkami smażonego chorizo i sosem aioli.

2 komentarze:

  1. O ile przekąski wyglądają smakowicie i widać, że starannie przygotowane to ten stół to katastrofa! Niechlujstwo! Nie masz porządnego obrusa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może by się tak podpisać a nie anonimowo krytykować? Nie nie mam obrusU :) Nienawidzę obrusów i nie używam ich w ogóle jeśli nie muszę :) Nie prowadzę również restauracji i mimo, że staram się, aby wszystko zawsze dobrze wyglądało czasem naprawdę mi na tym w ogóle nie zależy bo skupiam się na smaku potraw a nie na wyglądzie obrusU :)

      Usuń